Pinball FX 3 (2017)

Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / Xbox One
Pinball

Ontwikkeld door Zen
Uitgegeven door Zen

In dit derde deel in de Pinball FX serie kunnen spelers wederom hun flippervaardigheden testen op een verzameling nieuwe kasten. Ook is het mogelijk om kasten uit Pinball FX2 en Zen Pinball 2 over te zetten naar deze nieuwe game. De game is opgezet rondom competitieve multiplayer leaderboards en toernooien, die gebruikers dit keer zelf kunnen opzetten. Er is echter ook een singleplayermodus waarin je de fijne kneepjes en details van de verschillende kasten kan leren.

Mijn buurjongens dat zijn kinderen...
Die vinden flipperen ook super vet.

Zeg dat dan jongen.

Ja sorry Confusie maar wij zijn ook de generatie die dat door moeten geven dat vroeger alles beter was!.
Ik neem aan dat jij/u ook bij de oude garde hoort ??.

Ga vandaag de dag vrij prat op mijn jongensachtige verschijning, dus dat zal je mij niet snel horen zeggen.

2 weken geleden besteld en nu al binnen, ik heb het in alle rust in elkaar gezet als een bouwpakket.
En het is nog mooier en (kwalitatief beter) dan ik me had voor gesteld. Het is een hele andere beleving met een groot beeld en mooi geluid ja super gewoon!. Pinball FX 3 en Star Wars Pinball heeft nu veel meer dat Flipperkast gevoel. Nu ook leuk met flipper liefhebbers en een paar biertjes erbij....

Nou was ik toch best bijzonder onaangenaam verrast vanmiddag toen me opviel dat de Marvel flipperkasten blijkbaar helemaal verdwenen zijn. Of althans op de Switch - is dat bij iedere versie zo?

Want ik zie ook geen stand-alone Marvel Pinball collection zoal bvb de Star Wars collection er dan wel weer is.

Dat is me toch best wel weer een teleurstelling.

Er hebben nooit Marvel kasten bij de Switch versie gezeten.

Da's jammer, daar zaten toch wel een paar heel leuke tussen. Blij dat ik die dan nog op de PS3 heb. De rest koop ik me alsnog een keertje op de Switch.