Power Golf (1989)

TurboGrafx-16 / Nintendo Wii / Nintendo Wii U
Sports

Ontwikkeld door Hudson
Uitgegeven door NEC, Hudson en Konami

Power Golf is een golfspel. Sla je golfballen over achttien banen in de stand voor één speler of kies voor de wedstrijd- of competitiestanden voor meerdere spelers. Kies uit een van de drie verschillende personages en doe mee aan toernooien waarin je speelt als een beginnende, gemiddelde of gevorderde golfer. De kracht van de wind en de helling van de green maken de holes extra uitdagend. Neem het op tegen andere spelers in een gewone wedstrijd of doe mee in de unieke clubwedstrijd. Er kunnen maximaal drie spelers deelnemen aan een competitie. Ook zit er een handicapfunctie in die onervaren spelers helpt om geweldige ballen te slaan, net zoals hun gevorderde rivalen.