Nine Parchments (2017)

Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door Frozenbyte
Uitgegeven door Frozenbyte

Nine Parchments is een coöperatieve actie-RPG vol magische chaos. Een groep tovenaarsleerlingen besluit hun training over te slaan en op zoek te gaan naar negen verloren perkamentrollen die krachtige toverspreuken bevatten. Wanneer de tovenaars in spe in rap tempo nieuwe spreuken ontdekken en alle veiligheidsmaatregelen negeren, is het alleen maar vanzelfsprekend dat hun haastige vooruitgang uitloopt op een aantal dodelijke ongevallen... Hanteer de kracht van de elementen en gebruik een uiteenlopend en alsmaar veranderend arsenaal aan toverspreuken. Speel nieuwe speelbare personages, tovenaarshoeden en magische staven vrij. Stijg in niveau en train je personages in de kunsten van de magie, maar denk goed na over welk pad je kiest! Vecht tegen vreemde wezens en ijzersterke eindbazen in een adembenemend mooie wereld in het Trine-universum.

Hey centurion81 dit is wat voor jouw
Het ziet er wel mooi uit he.. en er is nu ook een demo te krijgen!.

banjo, dit spel heeft centurion81 toegevoegd, dus hij zal het zich wel bewust zijn

Nee je snapt het niet centurion81 en ik zijn Switch buddy's.
Ik wilde even zijn menig horen..

Ja dit lijkt me wel wat idd

Dit is dezelfde maker van Trine (2009) ik dacht al...
het kwam me al zo bekent voor..