World of Warcraft: Battle for Azeroth (2018)

PC / Macintosh
online

Ontwikkeld door Blizzard
Uitgegeven door Blizzard

Battle for Azeroth is de zevende uitbreiding voor World of Warcraft. De Alliantie, onder leiding van koning Anduin en Genn Greymane, vallen Lordaeron aan - de basis van Sylvanas nabij Undercity. De Horde reageert direct met een aanval op Teldrassil. Nu beide facties in oorlog verkeren is de Grote Zee het enige wat de twee continenten van elkaar scheid. Deze uitbreiding voert je mee naar de strijd die zich voornamelijk daar afspeelt.

avatar van woeler82
0,5
Ik heb me laten verleiden het spel te kopen , was in de aanbieding , maar als je een online spel als dit wilt kopen vergeet het maar snel
Bij een spel hoort handel drijven , maar hier is dat niet mogelijk , ze vragen horror prijzen.
Bijvoorbeeld als je start verdien je eerst copper , daarna silver en daarna pas goud.
Wil je goud verdienen begint ongeveer bij lvl 40 dacht ik.
Ik ben gestopt met dit spel met de Lich King , toen was het nog leuk en de prijzen zijn normaal

Je kunt eigenlijk niks kopen , bij level 10 tot 20 ben je al 100 tot 400 goud kwijt en ik wil zwijgen over de tassen , dezelfde horror prijzen.
Ik kreeg een boost tot 100 en een boost tot level 110 , maar na 9 jaar ben ik veel vergeten en je moet toch alles opnieuw leren .
Zoals ik het nou zie is het stervend , er zijn niet veel realms meer waar ze maximaal 100.000 spelers kunnen proppen en zoals gezegd er hoort ook handel erbij en die is kapot

SeptuSword
De expansion die mij heeft laten stoppen met het spelen van WoW. Al sinds 2006 groot fan, meer dan 5000 uur erin gestopt en ga zo maar door. Legion was de grondlegger van BFA, daar was het nog leuk en verfrissend. Nu is het precies hetzelfde maar dan te makkelijk, te weinig content, tiersets zijn weg, PVP is nergens goed meer voor, PVE is niet meer belonend door timegated content. Niets is belonend terwijl juist dat een MMO zo goed maakt, het gevoel dat je een beloning krijgt voor het 'harde' werk. Je krijgt alles in je schoot geworpen.

Heb al wat alpha footage gezien van Shadowlands maar dat belooft ook weinig goeds.. Precies dezelfde gameplay, timegated content en ga zo maar door.. leuk en aardig dat al die streamers en YouTubers zo positief te spreken zijn over Shadowlands, maar dat zou ik ook zijn als WoW mij brood op de plank brengt.