South Park: Phone Destroyer (2017)

Android / Apple iOS
Card / RPG

Ontwikkeld door South Park Digital, RedLynx en Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

Al die talloze uren dat je op je telefoon zat te klooien hebben je hierop voorbereid. Ontdek je ware lotsbestemming en word de ultieme Phone Destroyer! Vecht met en tegen de beroemde South Park-personages en verzamel steeds meer kaarten om een perfect deck te bouwen, met het ultieme team van cowboys, tovenaars, cyborgs, superhelden en joden, en verpletter je vijand.

Beetje een mix van Heartstone en Zombie vs Plants. Wat klinkt als een voltreffer, blijkt de game echter buidend minder diepgaand te zijn. Het wordt vrij snel repetatief en erg saai. Ik denk niet dat een doorgwinterde gamer er heel veel tijd in wilt steken.