Mario Party: The Top 100 (2017)

Nintendo 3DS
Party

Ontwikkeld door Nintendo

De Mario Party-serie brengt ons al jaren samen rond de spelsystemen in onze huiskamers sinds de release van het eerste deel op de Nintendo 64. We feestten alsof het 1999 was... want dat was het inderdaad. Nu kun je de beste minigames uit alle tien de titels overal spelen op de 3DS. Ze hebben de beste 100 minigames uitgezocht, wat een nieuw record is voor een Mario Party-titel, om het beste deel ooit te maken. De game ondersteunt Download Play voor vier spelers, dus ook als je maar één Game Card hebt, kunnen vrienden met een Nintendo 3DS-systeem meedoen.

Dit lijkt me nog wel geining. Niet full price ofzo, maar leuk voor tussendoor in de loze uurtjes.

Het lijkt me op zich ook wel geinig MAAR...gemiste kans. Had eigenlijk op de Switch moeten uitkomen. Lijkt me dat het meer zin zou hebben om het daar als budget titel op uit te brengen dan op de 3DS.

Mmmmmm, voor mij niet. Op de Switch had ik hem laten gaan. Juist de mobiliteit van een game als deze trekt me. Gewoon ff 15 minuten wat mini games doen en klaar. Zet ik niet zo snel me Switch voor aan, ook niet on the go.

Zojuist de Let's play van PeanutButterGamer gezien. Erg teleurstellende gameplaybeelden die me ervan weerhouden het te kopen. Geen mogelijkheid alle minigames tegelijkertijd te kiezen, geen originele borden met oude regels en minimalistische modes die weinig uit de minigames halen. Jammer, een gemiste kans.

Spijtig om te horen

All Seeing Fish
Wat een gemiste kans is dit weer, je zou het beste van Mario Party moeten remasteren en in een best of uitbrengen op de Switch.

De spelletjes zijn een bijzaak van de game en zou dus niet de game zelf mieten zijn!

Ook online?