Koi (2016)

Nintendo Switch / PlayStation 4 / PlayStation Vita
Action / Puzzle

Ontwikkeld door Dotoyou
Uitgegeven door Oasis, CiRCLE, QubicGames, Flyhigh Works en FK Digital

Koi DX biedt een rustgevende en betoverende ervaring. Als koikarper die van zijn eigenaar is gescheiden, maak je een reis waarop je jezelf beter leert kennen. Alleen jij kunt het water reinigen dat door de mensheid is vervuild. Het is jouw taak om het tij te keren. Loods de koikarper door acht adembenemende levels in een troebele maar fascinerende onderwaterwereld en ga op zoek naar de kleine visjes die zich schuilhouden. Laat de bloemen met dezelfde kleur als de visjes bloeien, en ontloop de zwarte vissen. Zodra alle bloemen in bloei staan, worden de zwarte vissen gezuiverd.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.