Yu-Gi-Oh! Power of Chaos: Kaiba the Revenge (2004)

Card

Ontwikkeld door Konami
Uitgegeven door Konami

Dit spel is gebaseerd op het populaire kaarstpel en op de tekenfilmreeks van Yu-Gi-Oh. Als speler moet jij duels uitvechtten tegen Seto Kaiba zelf. Als je wint kun je kaarten verzamelen en je deck compleet te maken, ook kun je je kaarten gebruiken uit het vorige Yu-Gi-Oh spel, Yugi the Destiny.

avatar van BlackskullB
Was opzich wel een leuke game, alleen heel erg jammer dat je alleen Kaiba had om mee te vechten. Echt heel erg jammer. Wat wel heel erg leuk zou zijn is als het online te doen zou zijn, dan zou deze game wel echt wat voorstellen. Leuke game, geeft wel een echt gevoel met de regels die je in het echt ook gebruikt en de kaarten zien er ook realistisch uit, levenspunten worden goed bijgehouden. Maar toch zal ik niet verder gaan dan een 3*

avatar van mok

RAAR???????????

joeri592
wtf raar????

avatar van Justinvdk
Wel aardig opzich. Alleen niet erg bepaald uitgebreid.