Burly Men at Sea (2017)

Apple iOS / PC / PlayStation 4 / PlayStation Vita / Android / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Brain&Brain
Uitgegeven door Brain&Brain

In reeds lang vervlogen tijden in Scandinavië trekken drie vissers er op uit, op zoek naar avontuur. Onderweg komen de drie bebaarde mannen verschillende wezens uit de Scandinavische folklore tegen. Het verloop van het verhaal wordt bepaald op basis van welke wezens men tegenkomt.

Dit is misschien wel het meest onthaaste game dat er is. Een heel erg kort spel, waarbij je een soort van zee-parabel volgt. Een verhaal dat met minimale interacties zachtjes in een andere richting geduwd kan worden. Maar 1 speelbeurt is al na minder dan een half uur voorbij. Omdat het ooit een gratis PS+ spel was is zelfs dat een redelijk goede prijs-kwaliteitsverhouding, omdat me de stijl en lichtjes humoristische toon wel ligt. Vermoedelijk wordt dit mijn tweede platinum deze week.