Observer (2017)

Alternatieve titel: >OBSERVER_

PC / Macintosh / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Bloober
Uitgegeven door Aspyr, Techland en Limited Run

Nadat de megacorporatie Chiron autoriteit over Polen heeft gekregen, en de Vijfde Poolse Republiek manifesteerde, werd een nieuwe politie-eenheid opgericht om de burgers onder controle te houden. Deze zogenaamde Observers hebben een vergunning om de gedachten van het volk te hacken. Zo zijn ze sneller in staat om de vele drugs- en hologramverslaafden op te sporen. Deze alsmaar groeiende groep, nu gecategoriseerd als klasse C inwoners, en daardoor verboden om woonhuizen te betrekken, zijn zo de krakers van de Vijfde Republiek geworden, die systematisch berecht zullen moeten worden.