Moto Roader (1989)

TurboGrafx-16 / Nintendo Wii U / Nintendo Wii

Ontwikkeld door NCS
Uitgegeven door Hudson, Konami, Masaya en NEC

Moto Roader is een futuristische racegame waarin vijf spelers het tegen elkaar kunnen opnemen! Gebruik je prijzengeld om je wagen op te voeren. Je kunt de banden en de carrosserie van je voertuig aanpassen, maar ook speciale onderdelen kopen. Met de Hopper spring je over obstakels en met de Nitro stuif je je rivalen voorbij. Een multiplayer-game is niet compleet zonder aanvalsmogelijkheden en in Moto Roader gebruik je granaten (die je naar voren lanceert) en bommen (die je achter je laat vallen) om je tegenstanders van de weg te blazen. Dus stuur slimmer dan je rivalen in alle acht wedstrijden om kampioen te worden!

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.