Squareboy vs Bullies (2015)

Alternatieve titel: Squareboy vs Bullies: Arena Edition

Nintendo Switch / Apple iOS / PC / Windows Phone

Ontwikkeld door Rohan Narang
Uitgegeven door Ratalaika

Squareboy vs Bullies is een oldschool beat 'em up van Rohan Narang dat het hoofdpersonage Squareboy volgt in zijn zoektocht naar gerechtigheid. De bullebakken zijn al veel te lang ongestraft weggekomen met hun pesterijen omdat niemand ze op hun plaats zet. Squareboy komt hiertegen in opstand, niet alleen voor zichzelf, maar voor alle slachtoffers van de pestkoppen. Help jij Squareboy te vechten tegen de Bullies?