Total War: WARHAMMER II (2017)

Strategy

Ontwikkeld door Creative Assembly
Uitgegeven door SEGA

Dit vervolg op Total War: Warhammer introduceert een nieuwe campagne vol met ontdekkingen, uitbreidingen en veroveringen in The New World. Kies uit vier unieke, gevarieerde facties en voer oorlog op jouw manier: verover, red of vernietig in een grote, levendige fantasywereld. Dit spel heeft twee facetten: een turn-based open wereld campaign, maar ook intense tactische realtime gevechten.

avatar van patenpac
Op het eerste zicht leek deze nieuwe Total War in mijn ogen vrij beperkt te zijn. Ik speelde lange tijd dit spel met het gevoel dat het eerder leek als een uitbreidingspakket van Warhammer 1 dan een opzicht staande game. Na verloop van tijd heb ik echter mijn mening moeten herzien en is het wel degelijk een game van hoge kwaliteit. De fouten van de vorige game zijn grotendeels opgelost en de speelbare 'rassen' moeten elks op een volledig andere manier gespeeld worden.

Blij te zien dat Total War met deze game zijn hoog niveau weer weet te behalen!

...tja...en binnen niet al te lange tijd (enkele weken als ik me niet vergis?) de mogelijkheid om beide games te combineren en met een combinatie van alle rassen te spelen in de grand campaign. De natte droom van iedere Warhammer fan. Ik ben nu alweer benieuwd wat er nog gaat uitkomen van DLC en wat er in het derde deel van de trilogie gaat zitten. Eenmaal alles is uitgekomen het ultieme Warhammer spel.

avatar van patenpac
Ja, de combinatie van beide games zie ik zeker en vast ook zitten, al vrees ik wel dat de systeemeisen van je PC maximaal benut zullen moeten worden
Naar verdere DLC's kijk ik zeker uit!