Libero Grande (1998)

PlayStation
Sports

Ontwikkeld door Namco

Een voetbalspel anders dan de anderen. Bij Libero Grande ontwerp je je eigen speler met zijn attributen en vaardigheden. Tijdens dit spel heb je alleen controle over die ene speler. Je kunt wel de team-strategie aanpassen, maar niet niet van speler wisselen. Door een split-screen functie is het wel mogelijk om met twee spelers te spelen.

avatar van jaspertje3
Haha ik kan me nog goed herinneren in de Power Unlimited destijds, dat dit spel volledig tot de grond werd afgebrand Iemand ervaring?

avatar van Iron Rose
Ik had dit spel toen in een duo pak gekocht (WK actie ofzo) samen met This is Football. Ik vond het wel een leuk spel. Ontzettend arcade en het ging best snel vervelen maar tot die tijd zeer vermakelijk. 3,5*

avatar van gemaster
jaspertje3 schreef:

Nee, het werd volledig de hemel in geprezen met een 9,4.

Daar zijn ze later geloof ik wel op teruggekomen. Een 6,5 was beter geweest. Aardig idee, maar het werkte niet goed.