Golf Story (2017)

Nintendo Switch
Sports / RPG

Ontwikkeld door Sidebar
Uitgegeven door Sidebar en Limited Run

Golf Story combineert het plezier van golf met een serieus verhaal dat over acht banen gespeeld wordt. Speel het verhaal met een golfer die gedwongen wordt om alles wat hem lief is op te geven, voor één laatste kans om zijn dromen te verwezenlijken. Maar niet alles is zo makkelijk in de wereld van golf. Om te winnen van de beste spelers moet je ze zowel op als naast de baan bij weten te houden!

centurion81 (crew)
Dit lijkt me echt een geweldige game..Beetje Mario Golf achtige RPG in 16 bit stijl!

Komt deze op cartridge?

Grovonion schreef:
Komt deze op cartridge?

Neej volgens mij alleen eShop release, maar is al uit!

centurion81 (crew)
Wilde gisteren even een game die ik in de trein kon spelen en omdat ik lang moest, niet de accu van mn switch in twee uur leeg zou trekken...Dat is Golf Story geworden!

Een golfgame met een verhaal en geinige sidequests! Ik weet nog niet precies wat ik ervan vind

avatar van Maxigames
Ik heb er pas een paar uur op zitten en ik vind het al erg leuk! De 2D golf mechanics zijn goed uitgewerkt, ik zie me ook na het voltooien van het verhaal nog wel losse matches spelen. Het hangt als totaalplaatje tussen een standaard golf game en een RPG uit het SNES tijdperk in. De RPG elementen zijn niet zo diepgaand het is er vooral op gericht het verhaal te presenteren en de dialogen bevatten genoeg droge golf humor.