Beach Life (2002)

Alternatieve titel: Virtual Resort: Spring Break

Simulation

Ontwikkeld door Deep Red
Uitgegeven door Eidos

Bouw alles wat een goed vakantieoord hoort te hebben, zodat je gasten tevreden zijn. Zorg ervoor dat ze zich kunnen amuseren op het strand of in clubs en zich kunnen uitleven op het water of tijdens outdooractiviteiten. Maar houd ook rekening met de nadelen van alcohol, zeewater en een brandende zon...

avatar van Thomas83
Ik heb alleen kort de demo gespeeld. Zag er best ok uit. Maar veel te kort gespeeld voor een goede indruk. Het spel liep volgens mij ook steeds vast bij mij.

avatar van Tha Luz
Heb het spel een tijdje vaak gespeeld,maar het is niet echt een heel erg bijzonder spel,de camera zit te hoog waardoor je ook amper ziet wat er echt zit te gebeuren enzo,concept is goed bedacht maar tja beetje snel afgewerkt.

2.5

Heb ik een paar jaar geleden erg vaak gespeeld, niet echt uitgebreid, maar zeker leuk

SouthParkFan
Erg leuk,je eigen vakantieoord maken. Niet zo leuk als je pretpark maken in Rollercoaster Tycoon maar toch heel erg leuk. Ben het wel eens met Tha Luz beetje snel afgewerkt. Ben ik trouwens de enige die een andere cover heeft?