Ash (2011)

Nintendo 3DS / Apple iOS

Ontwikkeld door SRRN
Uitgegeven door CiRCLE

Ash is een klassieke turn-based RPG met een reusachtige, gedetailleerde wereld, 8 bit graphics en een meeslepend verhaal. "Dit zijn spannende tijden voor Aghaus. Op last van de magistraat moet de koninklijke garde over twee dagen klaar staan voor een veldtocht. Het is jaren geleden dat ik de hoofdstad heb verlaten en ik kan me de laatste keer dat zo’n bevel werd uitgevaardigd niet meer heugen. Maar waarom bestaat de koninklijke garde eigenlijk als er geen koning op de troon zit? Ik heb hem weliswaar een eed van trouw gezworen, maar de magistraat is niet mijn heer. Hij regeert alleen zolang er geen wettige troonopvolger is. Mijn manschappen wachten op bevelen. Ook zij zijn onrustig. Voor hun welzijn houd ik mijn kaken op elkaar en bid ik tot de Almachtige dat mijn angsten ongegrond zijn. Morgen marcheren we oostwaarts."

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.