Skylar & Plux: Adventure on Clover Island (2017)

PC / PlayStation 4 / Xbox One
Action / Platform

Ontwikkeld door Grip Digital en Right Nice
Uitgegeven door Grip Digital

Skylar Lynxe en haar kompaan Plux Owsley hebben de taak gekregen de gemene CRT te verhinderen in zijn opzet om de wereld in puin en as te leggen. In deze 3D platformer raas je over zonnige stranden, vulkanische gebieden en bergachtige sneeuwlandschappen om het CRT en zijn aanhangers moeilijk te maken.

Met een CRT televisie als de main bad villain kan eigenlijk niks mis gaan toch? Nou, ondanks de leuke karakters en platforming elementen is de game wat kort en simpel. In 1 middag uitgespeeld en zelfs alle achievements gehaald. Desalniettemin wel aardig, ook leuk om samen met je kinderen te spelen.