Horizon: Zero Dawn - The Frozen Wilds (2017)

PlayStation 4 / PlayStation 5 / PC
Action / RPG

Ontwikkeld door Guerrilla

In deze uitbreiding op Zero Dawn trek je met Aloy op een nieuw avontuur, ver voorbij de bergen in het verre noorden. Daar waar de Banuk wonen, en overleven in de extreme wildernis een strijd op zich is. Maar nu schuilt in deze wildernis een geheel nieuwe dreiging.

SeptuSword
Ik heb enorme moeite met de wereld van Alloy. Heb de maingame en nu deze DLC uitgespeeld maar werd er niet warm of koud van.

Alles is serieus, als er humor is is het vaak cynisch. Iets wat mij totaal niet ligt. Ook het aanbidden van artificiële intelligentie alsof het goden zijn is voor mij niet overtuigend. Vind het moeilijk te verteren.

De wereld design, de graphics, weersomstandigheden, de dreiging van de vijanden, allemaal in 1 woord subliem.

avatar van Rman
Prima game. Mooie beelden en sterk verhaal. Toch geen 5 sterren in vond het vaak net te veel herhaling van zetten.

avatar van Aazhyd
Goeie uitbreiding op het basisspel. dat sowiso al goed was. Wel apart dat ik alleen maar voor PS een score kan geven, ik speelde het op PC.

Toevoeging: deze DLC is duidelijk pittiger dan het basisspel. Nog steeds prima te spelen hoor. Voelt wel goed als je alle Fireclaws hebt neergelegd.

Aazhyd schreef:

Allemaal handwerk, die platforms bij elke titel bijhouden Vermoed dat toen we PC toevoegden bij de main game, we deze over hoofd zagen. Heb het aangepast!

NB: Via de knop "corrigeren" rechtsboven kun je ook zelf een correctieverzoek indienen