Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight (2003)

Alternatieve titel: Flight Simulator 2004

Simulation / Flight

Ontwikkeld door Microsoft
Uitgegeven door Microsoft

Microsoft Flight Simulator 2004 is de volgende mijlpaal in de veelbekroonde Flight-sim serie. De 2004 versie staat in het teken van honderd jaar gemotoriseerde luchtvaart, waarbij de speler de mogelijkheid heeft om in de oudste vliegtuigen van de geschiedenis te vliegen, zelfs het eerste functionerende vliegtuig, de Wright Flyer. Inclusief interactieve luchtverkeersleiding, 3D wolken, actueel weer via internet, virtuele cockpit bediening en een multimediale informatie over diverse historische vliegtuigen. Inclusief multi-mediaal naslagwerk met informatie over een groot aantal historische vliegtuigen.

avatar van polopolo150
Deze spel was geweldig, het was leuk om met vliegtuigen te gaan vliegen, en na voorloop van tijd, om dan dus echte realistische vliegtuigen te kopen via internet bij bedrijven.

Deze spel werd mijn hobby, en deze spel was ik totaal verslaafd aan geraakt. Mede door de vele add-ons en 3rd party online mogelijkheden als IVAO.