Grow Empire: Rome (2017)

Android
Strategy

Ontwikkeld door Games Station
Uitgegeven door Games Station

Jij bent Caesar, de machtige leider van de Romeinse republiek, je doel is om andere beschavingen in het oude Europa te verslaan met een leger dat bestaat uit Romeinse soldaten, belegeringswapens, helden en barbaarse huurlingen. Bereid je voor op oorlog! Maak van een kleine republiek in het hart van het Italiaanse schiereiland de grootste beschaving die de wereld ooit heeft gezien. Leid een aantal zwakke boeren in het heetst van de strijd om onoverwinnelijke strijders van ze te maken. Verbeter je bolwerk om je te verdedigen tegen de meest angstaanjagende barbaarse clans en legers uit Italië, Gallië, Carthago en het Iberisch schiereiland. Verover ze om je heerschappij uit te breiden en zie hoe de rijkdom in je natie groeit.