Football Manager 2018 (2017)

PC / Macintosh / Windows Phone / Apple iOS / Android
Simulation
single player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Sports Interactive
Uitgegeven door Sega

In deze telg in de simulatie-reeks Football Manager sta je opnieuw aan het hoofd van een willekeurige voetbalclub. Kies uit een club uit één van de ruim vijftig beschikbare landen van over de hele wereld, en behaal tal van successen. Begeef je op de transfermarkt, waar meer dan 600.000 spelers en stafmedewerkers beschikbaar zijn. En stel het ultieme team samen. Alle beslissingen, zowel op als buiten het veld, liggen in jouw handen.

Instant buy nu de game ook weer uitkomt op de Ipad. Voor mij een ideale versie omdat het meer de casual variant is van de PC versie en de uitgebreidere variant van de mobile. Enige nadeel zal toch de 'beperkte' database zijn (je kan maximaal 3 landen selecteren) Ik hoop dat ze de performance kunnen vebeteren waardoor je een grotere database kan aanmaken.