The Crew 2 (2018)

PC / PlayStation 4 / Xbox One
Racing

Ontwikkeld door Ivory Tower
Uitgegeven door Ubisoft

In deze grootschalige, open-wereld, racegame - stap je in de schoenen van een jonge en onervaren coureur, wiens ambitie het is om succes te behalen in meerdere disciplines binnen de gemotoriseerde sport. Zo kun je naast het racen in snelle bolides ook je kunsten vertonen op een motor, sportvliegtuig of speedboat. Ga de strijd aan met offline of online tegenstanders in tal van competitieve disciplines, zoals off-road racen, straatracen of professionele races.

avatar van thoyouknow1980
Volgepropt race pakket
Zowat alle mogelijke manieren om vooruit te komen mag je hier gebruiken rijden,glijden en vliegen.
Dit doe je in een fictief Amerika,je kunt bijvoorbeeld van L.A naar Miami rijden ben je zo een uur verder.
Ja die kaart is dus echt groot,en leuk dat je ook naar al de bekende plaatsen kunt gaan.
Races zijn soms echt geweldig in alle facetten,vooral de boot races lijken soms wel ritjes in een pretpark.
Bijvoorbeeld in je bootje door de grachten van Las Vegas gassen is geweldig en ziet er spectaculair uit
In open wereld mode switch je vloeiend van je auto naar vliegtuig en boot.
Deze laten zich ook allemaal vrij goed besturen,en met zoveel verschillende voertuigen is dat knap
Ook fijn dat er veel races zijn en er ook genoeg buitenom de races is te doen,zoals korte uitdagingen.
En wat grappig dat je andere mensen gewoon online ziet,zelfs zonder PSplus.
Al met al ben ik mij al een flinke tijd aan het vermaken met deze funn racer