Word Search 10K (2015)

Apple iOS / Nintendo 3DS
Puzzle

Ontwikkeld door Lightwood
Uitgegeven door Lightwood

Ontdek meer dan 10.000 woorden die verstopt zitten in een rooster met 90.000 letters in Word Search 10K. Dit is de grootste woordpuzzel die ooit is gemaakt. De puzzel bestaat uit 100 modules met verschillende thema's. Iedere module bevat ongeveer 100 woorden en is een opzichzelfstaande, epische puzzel. Om de volledige puzzel op te lossen moet je op zoek gaan naar onder meer jongensnamen, haarstijlen en boekhoudkundige termen. Ga op reis naar Londen, Las Vegas en de verste uithoeken van de ruimte. Onderweg kom je spinnen, vampiers en fictieve paarden tegen. Je zult het oude Egypte ontdekken, evenals het rijk der dromen en het einde der tijden.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.