League of Evil (2011)

Nintendo Switch / Nintendo 3DS / PlayStation Vita / PlayStation 4 / Android / Apple iOS
Platform

Ontwikkeld door Ravenous, Ratalaika en Woblyware
Uitgegeven door Ratalaika

League of Evil is een actieplatformer waar jij als bionische super-agent de missie hebt om de League of Evil te verslaan. Gebruik je acrobatische vaardigheden om een weg te slaan door levels die bol staan van dodelijke vallen en vijanden. Het spel heeft een level editor, waarbij de levels via internet cross-platform gedeeld kunnen worden met andere spelers.