Forza Motorsport 7 (2017)

PC / Xbox One
Racing

Ontwikkeld door Turn 10
Uitgegeven door Microsoft

Beleef de spanning van autosport op het hoogste niveau in dit zevende deel in de Forza Motorsport serie. Verzamel en race met meer dan 700 auto's inclusief de grootste collectie Ferrari's, Porsches en Lamborghini's ooit. Daag jezelf uit op 30 beroemde locaties met 200 banen waar de raceomstandigheden nooit hetzelfde zijn. Dit keer in Ultra HD met 4K-resolutie op 60 fps en HDR.

Kijk hier enorm naar uit. Zeker in combi met de xbox one x

En bloedje mooi is ie op de Scorpio

avatar van Nax1988
Na wat twijfelen heb ik deze toch op de kop getikt voor pc. Ik had hiervoor een Xbox one met forza 6, ben een jaar terug overgestapt naar pc en sindsdien mis ik een titel als deze voor pc.

Ik vind het een heerlijke game. Alles wat goed was aan 6 is gebleven en er zijn een aantal zaken verbeterd. Het dynamische weersysteem werkt naadloos. De graphics zijn geweldig De auto's (meer dan 700 stuks) voelen goed aan. Het geluid is in orde. En verder kleine details, noem bijv de uitlaat die je ziet trillen bij bepaalde snelheden en toerentallen.

Er is een nieuw systeem voor het unlocken van auto's. De auto's zijn onderverdeeld in iets van 7 tiers. Elke auto die je koopt levert collector points op en elke tier vereist weer een hoger aantal van die points. In het begin kan je dus alleen auto's kopen uit tier 1. Je zult dus niet binnen een half uur in de dikste Ferrari rijden.
En dat vind ik helemaal niet erg.

Ik geef een eindoordeel zodra ik verder ben in de game maar ik verwacht niet dat dit een laag cijfer word. Eerder hoog