LEGO The Ninjago Movie: Videogame (2017)

PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch / PC
Platform / Action

Ontwikkeld door Traveller's Tales
Uitgegeven door Warner Bros.

Speel met je favoriete Ninjago karakters uit de gelijknamige LEGO film. Beheers je ninja-vaardigheden, en gebruik deze om je een weg door de grote, open wereld te banen. Ren, grijp, spring en gebruik andere vaardigheden om talloze vijanden te verslaan en Ninjago City te redden.

Prima lego game, echter gaat deze wel wat gebukt onder lange laad-tijden en is het wat lastig om sommige collectibles te vinden omdat er een goede map ontbreekt. De game is dan ook iets minder toegangkelijk voor de jonge gamers onder ons, bij deze game hadden mijn kids veel meer hulp van mij nodig dan bij andere lego games. Soms is het echt onduidelijk hoe je bij bepaalde plekken kan komen.

Wel fijn dat je bij deze lego game niet alle missies meerdere keren moet spelen wil je hem op 100% zetten. 1x de missies doen en de rest verzamelen in de vrije gebieden is voldoende.

Ninjago sfeer is verder goed aanwezig en sluit uiteraard goed aan bij de film. De speciale battle-arena's met waves aan vijanden is ook een prima toevoeging.

Momenteel gratis in de PS Store!

En ook gratis voor XBone en pc, allemaal tot 21 mei!