Victory Run (1987)

TurboGrafx-16 / PlayStation Portable / Nintendo Wii / PlayStation 3 / Nintendo Wii U
Racing

Ontwikkeld door Hudson
Uitgegeven door Hudson, Konami, Sony en NEC

Victory Run is een racespel gebaseerd op de Parijs-Dakar Rally, die loopt van het Franse Parijs naar het Senegalese Dakar. Haal alles uit de kast in dit realistische rally-racespel, waarin je ook te maken krijgt met pech: van een haperende motor tot een uitvallende versnellingsbak. Omgevingen die veranderen, afhankelijk van het tijdstip, het opwindende gevoel van snelheid, intense botsingen... Probeer je wagen aan de praat te houden tot het einde van het meedogenloze, dertienduizend kilometer lange parcours.