Yakuza: Kiwami (2016)

PlayStation 4 / PC
Fighting / RPG

Ontwikkeld door Sega
Uitgegeven door Sega en Deep Silver

Het is reeds tien jaar geleden dat Kazuma Kiryu ten onrechte werd veroordeelt voor een misdaad die hij niet had gepleegd. Nu hij uit de gevangenis is, is zijn omgeving onherkenbaar veranderd, en heeft zijn Yakuza-familie hem verstoten. Het duurt echter niet lang voordat Kiryu zich wederom in de problemen bevindt. Wanneer er tien miljard Yen uit de kluis van de Tojo-clan verdwijnt, ontdekt hij dat de spil in dit alles een jong meisje genaamd Haruka is. Samen moeten ze zien te overleven en de echte daders zien te vinden.