Mafia III: Stones Unturned (2017)

PC / Macintosh / PlayStation 4 / Xbox One
Action / Shooter

Ontwikkeld door Hangar 13
Uitgegeven door 2K

Wanneer een koelbloedige rivaal opnieuw in New Bordeaux opkomt, wordt Lincoln gedwongen samen te werken met CIA-agent John Donovan, om een ​​oude bloedvete op te lossen, die ooit begon in de jungles van Vietnam. Wanneer verrader Connor Aldridge, die Donovan voor dood heeft achtergelaten, zware wapens verhandeld in New Bordeaux, ziet hij zijn kans om wraak te nemen.

avatar van Waackx
1,0
Waarschijnlijk de slechtste DLC die ik ooit heb gespeeld, niet alleen door het feit dat je dit binnen 2 uur hebt uitgespeeld maar dit is de eerste DLC die ik heb gespeeld waarbij ik het gevoel had dat ik totaal een andere game zat te spelen dan het origineel.
Zeer verraderlijke voorkant ook, je denkt dat je buiten in de jungle actief bent maar in werkelijkheid zit je 85% van de tijd in 1 of andere nucleaire basis en heb je het idee dat je Killzone ofzo aan het spelen bent en je knalt een aantal legermannetjes neer om vervolgens terug te keren naar New Bordeaux voor 3 lullige missies en dat was het.
Wat een shit zeg.