Mafia III: Faster, Baby! (2017)

Macintosh / PC / PlayStation 4 / Xbox One
Action / Shooter

Ontwikkeld door Hangar 13
Uitgegeven door 2K

Slim Beaumont, de racistische Sheriff van de kleine plattelandsgemeenschap Sinclair Parish, net buiten New Bordeaux, ziet het als zijn taak de status quo van de witte bevolking van zijn parochie hoog te houden. Maar naarmate de tijd en houdingen in het zuiden beginnen te veranderen, ziet hij zijn greep op de mensen beginnen te glijden. Als hij een voornaam burgerrechtenactivist, Ezekiel Dandridge, vermoordt, besluit een groep genaamd The Voice, de talloze schendingen van de Sheriff openbaar te maken. Lincoln Clay zal, samen met zijn nieuwe vrienden Roxy Laveau en Mitch "M.J." Decosta, genoeg bewijs moeten verzamelen tegen Sheriff Slim en zijn Southern Union.