Darkest Dungeon: The Crimson Court (2017)

PC / Macintosh / PlayStation Vita / PlayStation 4

Ontwikkeld door Red Hook
Uitgegeven door Red Hook

Deze eerste uitbreiding voor Darkest Dungeon versterkt de originele campagne, met de toevoeging van een nieuw verhaal om te ontrafelen, dat de vergeten rituelen van je voorvaderen zal blootleggen. The Crimson Court bevat een nieuwe kerker en heldenklasse, plus nieuwe monsters, bazen, wapens en armorsets. Ook zijn er nieuwe gebouwen om je Hamlet uit te breiden, met unieke nieuwe rust en upgrade mogelijkheden.

avatar van woeler82
De uitbreidingen van dit spel zijn in eerste instanties wel leuk maar maakt tegelijkertijd het spel veel te moeilijk .
Dit spel is meer voor hardcore gamers

Het begint leuk, het spel is wel best leuk maar naarmate je verder komt wordt het spel een stress game , ook voor jezelf
Ik wil nog een poging wagen met de aller eersts Darkest Dungeon
zonder DLC , dan is die misschien te halen