Azure Striker Gunvolt 2 (2016)

Nintendo 3DS / Nintendo Switch / PlayStation 4
Action / Platform

Ontwikkeld door Inti Creates
Uitgegeven door Inti Creates

Baan je een weg door een dystopische sciencefictionwereld in Azure Striker Gunvolt 2, een razendsnel avontuur boordevol actie. Ervaar de 2D-platformactie en de explosieve vuurgevechten die je gewend bent van de Azure Striker Gunvolt-serie, en ontdek een gloednieuwe verzameling functies en personages. Na de gebeurtenissen in Azure Striker Gunvolt is er een nieuwe, machtige vijand opgestaan. Het lot van de wereld ligt in handen van Gunvolt, een buitengewoon krachtige supersoldaat die elektriciteit kan manipuleren.

Verschijnt op 31/8/17 samen met deel 1 in een zgn. Striker Pack op de Switch.

Verschijnt op 23/4/20 samen met deel 1 in een zgn. Striker Pack op de PS4!

jup, en net voor het mooie bedrag van 20€ aangeschaft!