Little Witch Academia: Chamber of Time (2017)

Alternatieve titel: Little Witch Academia: Toki no Mahō to Nana Fushigi

PC / PlayStation 4

Ontwikkeld door APLUS
Uitgegeven door Bandai Namco

Dompel je onder in de wereld van Luna Nova Academy, waar je Akko en haar klasgenootjes en vrienden volgt. Een mysterieuze breuk in de tijd staat aan het begin van een groots avontuur voor Akko - waarin je talloze dungeons moet verkennen, en je vaardigheden als jonge heks moet aanwenden om grootse tegenstanders te overwinnen. Het spel combineert RPG-elementen met zijwaarts-scrollende, actie-gameplay. Beweeg je vrij door de campus, los puzzels op en verbeter de vaardigheden van je party-leden.