Natsume Championship Wrestling (1994)

Super NES / Nintendo Wii / Nintendo Wii U
Sports

Ontwikkeld door Natsume
Uitgegeven door Natsume

Ga voor het betere gooi- en smijtwerk met twaalf worstelaars en laat zien wie de baas is. Ga voor de immense kracht van Asteroid, de snelle stoten van Viper, de onderhandse aanvallen van Phantom of een van de andere worstelhelden. Met een solide grepensysteem en meer dan 50 bewegingen biedt Natsume Championship Wrestling de meest realistische en diepgaande worstelervaring van het 16-bit tijdperk. Stel je kracht op de proef tegen de computer, of ga met maximaal 4 spelers de strijd aan in verschillende spelstanden.