Shakedown: Hawaii (2019)

Macintosh / Nintendo 3DS / Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / PlayStation Vita

Ontwikkeld door Vblank
Uitgegeven door Vblank

Stap in de schoenen van een CEO wiens ooit succesvolle onderneming de tand des tijds niet met glorie heeft doorstaan. Hopeloos achter de feiten aan lopend kom je tot de ontdekking dat online shopping je winstmarges in de retail heeft doen kelderen, en dat je taxi-bedrijf ten ondergaat aan het delen van ritjes via social media. Het gevolg is een sterk staaltje overcompensatie, want enkel het bedrijf redden is niet langer voldoende. Om terug aan de top te geraken zal je alle concurrenten moeten uitschakelen en het hele eiland terug over moeten nemen!