Shakedown: Hawaii (2019)

Macintosh / Nintendo 3DS / Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / PlayStation Vita

Ontwikkeld door Vblank
Uitgegeven door Vblank

Stap in de schoenen van een CEO wiens ooit succesvolle onderneming de tand des tijds niet met glorie heeft doorstaan. Hopeloos achter de feiten aan lopend kom je tot de ontdekking dat online shopping je winstmarges in de retail heeft doen kelderen, en dat je taxi-bedrijf ten ondergaat aan het delen van ritjes via social media. Het gevolg is een sterk staaltje overcompensatie, want enkel het bedrijf redden is niet langer voldoende. Om terug aan de top te geraken zal je alle concurrenten moeten uitschakelen en het hele eiland terug over moeten nemen!

Geen berichten, jammer Ik vind dit wel een aansprekend project.

Te koop voor 20 Euro zie ik. Valt best mee.

Hier nog een review, de PS versie: Review: Shakedown Hawaii - PSX-Sense

Oh wist nog niet eens dat hij al te verkrijgen was. Staat wel op mijn wishlist op Steam namelijk en ik ben er heel benieuwd naar, voorganger was best leuk voor zover ik hem gespeeld heb (veel en veel te weining natuurlijk, zoals zoveel games).