Revenant Saga (2014)

Android / Apple iOS / Macintosh / Nintendo Switch / Nintendo Wii U / PC / PlayStation 3 / PlayStation 4 / PlayStation Vita

Ontwikkeld door Exe-Create
Uitgegeven door Kemco

Word een Revenant en ontdek de waarheid achter een wraaktocht in deze griezelige JRPG. Albert is veranderd in een onsterfelijk wezen (een zogenaamde Revenant) en hij komt erachter dat er een demon in hem huist. Albert gaat eropuit om de persoon die dit op zijn geweten heeft, te laten boeten. Onderweg komt hij anderen tegen die met hun eigen demonen worstelen.

Met iets minder dan 20 uur de main quest uitgespeeld. Ik heb me zeker wel vermaakt, maar ik kan dit niet een goede game noemen, ook niet voor het genre. 3* leuk zo lang het duurde maar vooral het aankopen waard voor iOS of Android waar je dan voor 4 euro een volwaardige jrpg krijgt met een aardige storuline die je makkelijk ff een kwartiertje kunt spelen!