Extinction (2018)

PC / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door Iron Galaxy
Uitgegeven door Maximum

Zolang als men zich kan herinneren is de wereld in oorlog geweest. Sinds generaties hebben mensen elkaar voor land en rijkdom bevochten, terwijl onze echte vijanden in de schaduw hebben gewacht op het juiste moment. Deze hongerige, 150 meter lange, monsters, betreden nu het toneel om onze soort te vernietigen. Enkel degenen die in de wegen van de oude orde zijn getraind, zijn voorbereid op deze invasie, en staan een kans om deze monstruositeiten, bekend als Ogres, te verslaan. Avil, een van de laatste verdedigers van de orde, is de enige met de vaardigheid, snelheid en kracht, om de eindeloze golf van Ogres, en hun leger van Ravenii, aan te kunnen. Het lot van de mensheid ligt op zijn schouders. Probeer zo veel mogelijk mensen te redden en veilig te houden, het enige alternatief is uitsterven.

E3 gameplay demo. He just hacks, whacks, choppin' that meat!

Lijkt idd veel op Attack on Titan, maar dan met saaie generic orc lookin' mofos ipv skinless creep smileys... Wel best lekkere gameplay zo te zien. Zal een grote campaign mode in komen te zitten, met een beetje musou-achtig base defense, en villagers redden aspect erbij. Lichte RPG upgrade mechanics. En een online battle mode, met zelf creatable arena's...

Squall Lionheart schreef:

Lijkt idd veel op Attack on Titan

Ja zeker!
Ik ben nu bezig met Attack on Titans en dat bevalt me heel goed alleen is het absoluut niet een makkelijk spel. Het gaat behoorlijk diep en het verhaal is ook erg pakkend.