Microsoft Flight Simulator 2000 (1999)

Flight / Simulation

Ontwikkeld door Microsoft
Uitgegeven door Microsoft

In deze versie van Microsoft Flight Simulator voor het nieuwe millennium, krijg je wederom controle over de cockpit van 's werelds bekendste vliegtuigen. Nieuw in dit deel zijn de supersonische Aerospatiale-BAC Concorde en de gloednieuwe Boeing 777. Door de toevoeging van meer dan 17.000 nieuwe luchthavens, verbeterde dynamische omgeving, gedetailleerdere modellen, nagebootste 3D luchtstromingen en verbeterde AI, wordt het realisme nog eens extra opgevoerd.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.