Matterfall (2017)

PlayStation 4
Action / Platform

Ontwikkeld door Housemarque
Uitgegeven door Sony

Deze zijwaarts scrollende platformer speelt zich af in een futuristische sci-fi wereld, waar onze planeet door een buitenaardse substantie, "Smart Matter" genaamd, geïnfecteerd is geraakt. Neem het als Avalon Darrow op tegen dit buitenaardse gevaar. Uitgerust in een gepantserd gevechtspak, beschik je over de nodige vaardigheden om gevaarlijke en talrijke aanvallen af te wenden. Dit doe je onder meer door een schild te genereren welke je bescherming biedt tegen het juiste type aanval.