LEGO Marvel Super Heroes 2 (2017)

PC / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch
Platform / Action

Ontwikkeld door Traveller's Tales
Uitgegeven door Warner Bros.

Duik opnieuw in de wereld van Marvel en haar iconische superhelden en superschurken. En voltooi in tal van verschillende era's en omgevingen missies met jouw favoriete personages. Je kunt onder meer spelen met de karakters uit Guardians of the Galaxy - maar ook met Spider-Man, Captain America, Thor, Hulk, Hawkeye, Iron Man, Ant-Man, Doctor Strange, en vele anderen...

Autobahn
Ik was eigenlijk niet van plan om deze te kopen, maar uiteindelijk ben ik er toch voor gezwicht. En dit is weer één van de betere lego spelletjes. Een grote open wereld om te verkennen, veel personages om vrij te spelen (er zaten ook veel obscure personages hierin) en het verhaal was weer prima. Een gok die prima heeft uitgepakt voor mij!