Code Vein (2019)

PC / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door Bandai Namco
Uitgegeven door Bandai Namco

In de nabije toekomst heeft een enorme ramp ervoor gezorgd dat de wereld grotendeels is vernietigd. De geraamten van enorme wolkenkrabbers, welke ooit symbool stonden voor het welvaren van de mensheid, torenen hoog en treurloos boven het tot puin verheven landschap uit. Te midden van deze restanten vecht een groep overlevers, onder de naam Vein. In ruil voor hun herinneringen en bloeddorst ontvangen ze mysterieuze krachten welke hen helpen in de strijd tegen de zielloze overblijfselen van mensen, genaamd de Lost.