The Evil Within 2 (2017)

3,67

PC / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door Tango
Uitgegeven door Bethesda

Detective Sebastian Castellanos heeft alles verloren, waaronder zijn dochter, Lily. Om haar te redden, moet hij terug afdalen in de nachtmerrieachtige wereld van STEM. In dit virtuele domein, waar verschrikkelijke bedreigingen constant op de loer liggen, zal hij op zijn verstand en reflexen moeten vertrouwen om te overleven, en zijn enige kans op verlossing te volbrengen.

10 BERICHTEN

Hellyeahh
Laat maar komen. Deel 1 was ook zeer vermakelijk.

Ik vond de eerste ook geweldig - vreemd genoeg als enige uit mijn toenmalige vriendenkring. De rest is niet verder gekomen dan de eerste ontmoeting met Chainsaw Guy voor ze het voor bekeken hielden - wat mij betreft nog altijd eerder een kwestie van 'niet genoeg moeite gedaan' dan 'ik vond er niets aan', maar goed dat is mijn mening natuurlijk. In ieder geval kijk ik dus heel erg uit naar deel 2 - het lijkt erop dat het allemaal net wat weirder, twisted en persoonlijker wordt dan de eerste.

Hopelijk wordt het meer horror dan actie dit keer. Het vorige deel was alleen in het begin spannend toen je moest sluipen en verstoppen.

avatar van rustugan

Deel 1 vond ik verassend goed !! Deel 2 ga ik daarom ook blind halen ! Zin in deze !

avatar van dr channard

Hier ben ik ook benieuwd naar. Jammer dat het hoofdpersonage nu meer lijkt op een combinatie van Drake Nathan en die van The Last Of Us. Ik vond zijn ruigere look in het eerste deel beter.

Vond deel 1 geweldig. Wist niet eens dat deeltje 2 al binnenkort uit zou komen.

avatar van killer13

Heb het spel onmiddelijk in huis gehaald en ik ben laaiend enthousiast! Het speelt allemaal lekker en de wereld van the evil within 2 is één grote nachtmerrie net zoals de monsters die jou op constant opjagen. De gameplay doet regelmatig denken aan the last of us, Ik heb gemerkt dat ik heel de omgeving verken en mezelf constant in gevaarlijke situaties breng om toch maar een extra upgrade voor mijn wapens of mezelf te kunnen kopen. Ik ben net begonnen aan chapter 4 en zit nog niet zo heel ver maar dit tot nu toe vindt ik het een echte topervaring!

avatar van dr channard

Iemand deze al aan het spelen? De open wereld en de actiegerichte gameplay die ik op YouTube zie schrikt me af deze te gaan halen.

Nee helaas. Ik wacht wel even tot hij wat in prijs gedaald is (of ik financieel beter erbij zit). Heb hem wel een half uurtje mogen playtesten bij een vriend die hem in huis heeft en ik vind hem (net zoals deel 1) toch echt wel de moeite. Het design van de diverse monsters is toch echt vet en qua sfeer zit het ook meer dan goed.

dr channard schreef:
Iemand deze al aan het spelen?
Er zijn al twee stemmen, blijkbaar een paar enthousiastelingen die het spel direct in huis gehaald hebben en over het weekend uitgespeeld hebben. Chapeau