Evoland (2013)

Android / Apple iOS / PC / Macintosh / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door Shiro
Uitgegeven door Shiro en Plug In Digital

Ervaar een reis door de geschiedenis van actie / adventure games. Ontgrendel nieuwe technologieën, gameplay mechanics en grafische updates terwijl je Evoland probeert te redden van een gevaarlijke vijand.

Verschijnt samen met Evoland 2 als "Evoland: Legendary Edition" voor PC, PS4, Switch en XBone in Feb 2019.

avatar van mister-fool
Ik weet niet hoe goed Evoland 2 is, maar dit spel viel mij i.i.g. tegen. Ja, de gimmick is erg goed gevonden. Niettemin is het spel verder vrij oppervlakkig.