Metroid: Samus Returns (2017)

Nintendo 3DS

Ontwikkeld door MercurySteam

Dit deel is een remake van Metroid II: Return of Samus. Nadat premiejager Samus Aran de kwaadaardige plannen van de Space Pirates gedwarsboomd heeft, besluit de Galactic Federation om diverse teams te sturen naar planeet SR388, de thuisplaneet van de Metroids. Hun taak is simpel: vernietig alle Metroids zodat de Space Pirates daar geen gebruik meer van kunnen maken. Maar wanneer alle teams één voor één mysterieus verdwijnen, wordt Samus ingezet als laatste redmiddel om er een einde aan te maken.

Deze game lijkt me zo dope!! De legacy edition die uit gaat komen is echt awsome

Deze bedoel je -marco-?

Zie je daar ergens 'Legacy Edition' vermeld staan?

De Legacy Edition is namelijk gewoon een special editie. Die overigens alweer uitverkocht is op de meeste plaatsten.

Sinner schreef:

Zie je daar ergens 'Legacy Edition' vermeld staan?

Yep that's the one

Nou jongens (en meisjes) ik kan wel weer heel veel linken hier neer zetten van site's
En hoe hoog hun cijfers wel niet zijn...maar de grote jongens geven allemaal dikke negens!.
Ik had het niet meer in de planning, maar dit 3Ds spel ga ik dan echt als laatste aanschaffen..
Of ze moeten hem nog stiekem over zetten naar de Switch...

avatar van Princess Piranha
Ik ben zelf niet echt een Metroid fan, maar wel leuk te horen dat deze game het dus goed heeft gedaan bij de reviewers!

Nog steeds geen mening over dit spel?.
Nou dan doe ik dat zelf wel over een paar dagen...
(waar zijn jullie dan in godsnaam wel mee bezig?)

Banjo schreef:
Nog steeds geen mening over dit spel?.
(waar zijn jullie dan in godsnaam wel mee bezig?)

Uhm Destiny 2, Destiny 2 en Destiny 2

Daarnaast nog beetje fifa18, Mario & Rabbits, Splatoon 2 en komt deze vrijdag ook nog Forza 7

Genoeg dus

Maar Metroid staat ook zeker op mijn lijstje

-marco- Ja er valt een boel te gamen op alle consoles denk ik wel.. behalve op de X-box one... (voor mij dan). Het is de Switch en de 3Ds ! die heb ik in tijden niet aangeraakt maar is door deze Metroid weer tot leven gekomen.. het is zo'n spel die in je hoofd gaat zitten het is weer ouderwets goed.
Het eerste uur is pure fun het draait allemaal lekker soepel en je vind makkelijk extra opties..
Maar dan kom je er achter dat je in een doolhof zit, en de monsters lastig zijn om te verslaan.
Je zit weer vast en drukt hem uit, die typische Metroid frustratie..
Maar naar een uur moet ik weer verder die klootzakken krijgen mij niet klein!.
Zo verslavend is het..

Haha juist wel op de xbox one

Maar ik ga hem ook zeker spelen hoor, deze Metroid. Ff tijd voor zoeken tussen al dat andere game geweld!
Bedenk me net dat Cuphead ook vrijdag al uitkomt

Metroid: Samus Returns

+ verkennen word beloond en is geweldig.
+ Telkens een pittige strijd tegen kleine en grote vijanden.
+ Super soepele bestuuring
+ Het ziet er allemaal prachtig uit (met de bekende Metroid muziek)
+ nieuwe power up's uit de nieuwe Metroid series
+ verslavend goed

- Metroid gevechten vallen in herhaling
- besturing soms wat te complex

4 1/2 ster

Metroid: Samus Returns
+ Super soepele bestuuring
- besturing soms wat te complex

??

Ben hier inmiddels ook aan begonnen en wat een oogstrelende game is dit zeg. Erg hoog explore gehalte en dat bevalt me wel

Ja -marco- de besturing is erg soepel maar je moet bijvoorbeeld 2 keer na benden drukken om een bal te worden.. ik mis eigenlijk nog een extra knop op de 3Ds maar daar kom je wel achter .
Maar mooi dat je hem gehaald hebt !.

Ben op vakantie en dan gaat de N3DS getrouw mee ( voor in het vliegtuig, langs het zwembad, strand, hotel, als de vrouw en kind douchen en/of opmaken/omkleden etc etc )! Al was het een twijfelgeval dit keer ivm de Switch! Maar ik wilde erg graag Metroid spelen in de loze uurtjes op mijn bestemming en wat een fijne (vakantie) game is dit zeg. Geniet volop. Fijne besturing en super mooie game, waar heel veel valt te ontdekken.
Ga snel verder