Metroid: Samus Returns (2017)

Nintendo 3DS

Ontwikkeld door Mercury Steam

Dit deel is een remake van Metroid II: Return of Samus. Nadat premiejager Samus Aran de kwaadaardige plannen van de Space Pirates gedwarsboomd heeft, besluit de Galactic Federation om diverse teams te sturen naar planeet SR388, de thuisplaneet van de Metroids. Hun taak is simpel: vernietig alle Metroids zodat de Space Pirates daar geen gebruik meer van kunnen maken. Maar wanneer alle teams één voor één mysterieus verdwijnen, wordt Samus ingezet als laatste redmiddel om er een einde aan te maken.

6 BERICHTEN

Deze game lijkt me zo dope!! De legacy edition die uit gaat komen is echt awsome

banjo schreef:
Deze bedoel je -marco-?

Zie je daar ergens 'Legacy Edition' vermeld staan?

De Legacy Edition is namelijk gewoon een special editie. Die overigens alweer uitverkocht is op de meeste plaatsten.

Sinner schreef:

Zie je daar ergens 'Legacy Edition' vermeld staan?

Yep that's the one

Nou jongens (en meisjes) ik kan wel weer heel veel linken hier neer zetten van site's
En hoe hoog hun cijfers wel niet zijn...maar de grote jongens geven allemaal dikke negens!.
Ik had het niet meer in de planning, maar dit 3Ds spel ga ik dan echt als laatste aanschaffen..
Of ze moeten hem nog stiekem over zetten naar de Switch...

avatar van Princess Piranha

Ik ben zelf niet echt een Metroid fan, maar wel leuk te horen dat deze game het dus goed heeft gedaan bij de reviewers!