Faust: The Seven Games of the Soul (1999)

PC / Macintosh

Ontwikkeld door Anne Carrière en Arxel Tribe
Uitgegeven door Cryo, DreamCatcher en 1C

In deze duistere adventure ben je de oude, zwarte, Marcellus Faust. In een oud, door de vele verdwijningen die er plaatsvonden, reeds lang gesloten pretpark, ontmoet je Mephistopheles, de Duivel in hoogsteigen persoon. Mephistopheles is een charismatische, charmante en mysterieuze man. De Duivel vraagt je hem te helpen. Hij heeft namelijk een meningsverschil met God, over de vraag of zeven zielen die hier tijdens de Grote Depressie van de jaren dertig woonden, al dan niet verdoemd zouden moeten worden. Jij duikt in het verleden van deze zeven zielen en het oordeel dat over hen geveld zal worden, wordt op jouw bevindingen gebaseerd. Tijdens je onderzoek leer je over de duisterste kanten van de menselijke ziel. De levens die je onderzoekt stonden bloot aan lust, hebzucht en verleiding. Aan jou om te begrijpen hoe deze factoren tot misdaad kunnen leiden.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.