Mario + Rabbids Kingdom Battle (2017)

Nintendo Switch
Strategy / RPG

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft en Nintendo

In deze qua speelstijl op X-Com geïnspireerde titel ziet Mario onderweg naar het kasteel van Princess Peach een enorme draaikolk in de lucht. Het duurt niet lang voordat er in enorme hoeveelheden Rabbids uitvliegen, die het hele Mushroom Kingdom op zijn kop zetten. Aan Mario, Luigi, Peach, Yoshi en vier (minder gestoorde) Rabbids, die zich als hen verkleed hebben, de taak om de orde in het Mushroom Kingdom weer te herstellen!.