Blazing Lazers (1989)

TurboGrafx-16 / Nintendo Wii / Nintendo Wii U / PlayStation Portable / PlayStation 3

Ontwikkeld door Compile en Hudson
Uitgegeven door Hudson, NEC en Konami

Als speler heb je de controle over de uitzonderlijke vuurkracht van de Gunhed Star Fighter om zo het Dark Squadron aan te pakken dat een invasie van de aarde is begonnen. Verzamel bonussen, verhoog de aanvalskracht van je ruimteschip en schiet jezelf een weg door vijanden en eindbazen in negen verschillende gebieden.