Culdcept Saga (2006)

Xbox 360
Card / Board

Ontwikkeld door Omiya, Jamsworks en Rocket
Uitgegeven door Bandai en Bandai Namco

In deze spin-off van de Culdcept serie stap je in de schoenen van een jonge man die in de slavernij wordt verkocht, met als doel economische hulp te bieden aan zijn worstelende dorp. Terwijl hij op het punt staat het dorp, met zijn nieuwe eigenaar, te verlaten worden de twee geconfronteerd met een mysterieuze vrouw met een boek vol magische kaarten. Als de vrouw, prinses Faustina, de slavendrijver smeekt om de jongen, die zij aanduidt als de redder, te bevrijden. Het is hier dat de jongen ontdekt dat hij eigenlijk een cepter is, een krachtige persoon die magische kaarten kan controleren. Met behulp van kaarten geleend van Faustina, overwint hij de bandiet en begint zijn reis op weg naar een meester cepter. Maar je nieuwe vrijheid is van korte duur. Voor Faustina zal je tal van tegenstanders moeten verslaan, om de balans in het land te herstellen.

Dju, werkt niet op de xbox one, en de versie die ik heb is "ntsc", wat natuurlijk bullsh!t is, maar gewoon de regio-protection van xbox is. Enige hulp is vermoedelijk ergens een US xbox 360 aanschaffen en aansluiten.

Aw, bummer... Maar de X1 toch niet meer region restricted?

...Ow, zie net dat deze ook niet in de lijst staat, grrz.

jup, had ik ook al geprobeerd, bummer-indeed.